søndag den 17. juni 2012

Weekendens anstrengelser

Ja lay-out må vi stadig tænke os til, der mangler jeg min kyndige vejleder....en af bedste veninderne der bare er SÅ sej ved en blog.
Men det skal ikke forhindre mig i at give et lille besyv til hvad weekenden har bragt.

Lørdag gik med det mødrende ophav til plantemarked i Østre anlæg i Aalborg, jeg skulle hilse og sige at er man til blomster have osv. så er det ikke det værste sted at være....tjek samme sted næste år weekenden inden sankt hans og se et deeejligt havemarked. Jeg slæbte glad jeg VED ikke hvor mange planter hjem for både mig selv og min kære moder.

Og så ellers i have hjemme pa matriklen. Den er bare ikke kæmpe stor. Men det til trods prøver jeg efter bedste evne at lave den om som var jeg prof. have arkitekt ( læs det ER jeg bare slet ikke)
Men jeg eeeelsker min have. Havde du spurgt mig for bare et par år siden ville jeg sige ALDRIG om jeg kom til at bruge så meget som to timer i den have med at hive ukrudt op og plante rhododendron meeeen man har vel lov at blive voksen tøhø!!!

For at gøre dagen komplet var jeg med mor inde og spise på Juliane, lidt en skidt oplevelse sidst vi var der, men de havde lige en tre rettes vi måtte prøve. Billig pris men lød lækkert, så de fik lige chancen. Det fortrød vi bare bestemt ikke, lækkert lækkert lækkert, andet er der ikke at sige til det. Maden var i top, og betjeningen ligeså. Så ros til pigerne på Juliane Aalborg.
Efter det en tur ned af havnen hvor der var Regatta, flotte både, og endnu bedre en skøn koncert med Hush. Gud den pige synder dejligt.

Så dejlig dag siger jeg bare:)

Søndag....adr regn regn og atter regn, prøvede at hjælpe mor med at fjerne små grønne fuckere mellem fliserne, alle der ved det mindste om have ved NØJAGTIG hvad jeg hentyder til hehe. Og jeg kom da også igennem, men hvad der burde tage sølle en lille time at gøre tog mig mellem bygerne hele dagen. Så dagen gik egentlig mest med at arbejde på diverse papir arbejde, og alle der kender mig ved det har jeg virkelig rigeligt af hehe. Der er papir alle vegne på mine 80 kvm. Så gud bedre det jeg fik lidt væk, det klager man jo ikke over, men nu er jeg løbet tør for plastic lommer, så imorgen er der dømt plastic lomme indkøb yees yes!

Men inden vi kommer så langt har den psykotiske idiot jeg nu er besluttet at jeg vil hente granit skærver til forhaven, og det kan jeg jo sagtens nå inden job. Det vil sige jeg skal op noget der ligner kl. 4 imorgen for at være klar ved Colas med min lille trailer til at hente et læs og få det læsset af hjemme på adressen. Jeg kan bare mærke gummi armene komme...

Nå så gidder I ikke høre mere fra mig. Jeg saaagde jo jeg havde meget på hjertet:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar